wtorek, 29 lipca 2014

Wywiad z A., jeśli... #2

Hej, dzisiaj mam dla Was kolejną część wywiadu z A. Jedna osoba zaproponowała mi, żeby to z kim prowadzony jest wywiad było zagadką, więc dowiecie się tego na końcu. Przez najbliższe dni będę dodawała posty częściej, gdyż chciałabym dokończyć tą serię przed moim wyjazdem w piątek. Mam nadzieję, że przez ten czas się nie zanudzicie:P
Nie przedłużając więcej, możemy zaczynać;)
         




Reporterka: Miło mi cię widzieć, tym razem pod kapturem kryje się inna postać niż ostatnio, czyż nie?
A: Tak, zgadza się.
R: Dobrze, to zaczynamy: na wstępie chciałam cię spytać, jaka jest twoja ulubiona Kłamczucha?
A: Hanna.
R: Czy masz z nią dobry kontakt?
A: Kiedyś byłem/am z nią blisko.
R: Czy kiedykolwiek powiedziałeś/aś komuś, że jesteś A? Ujawniłeś/aś się?
A: Tak.
R: Czy ktoś się wcześniej tego domyślił?
A: Tak.
R: Dlaczego zostałeś/aś A?
A: Z zemsty.
R: Jakimi cechami możesz określić siebie sprzed... dwóch lat?
A: Zazdrosny/a...niepopularny/a
R: A teraz?
A: Tajemniczy/a, bystry/a, przywódca/czyni
R: Dziękuję bardzo za wywiad.
A: Również dziękuję.









----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ponieważ pierwszy raz zgadujecie kim jest A, dałam trochę więcej podpowiedzi.
Domyśleliście się już kto to taki?






Piszcie w komentarzu, jak podoba Wam się seria i przyznajcie się, kto wcześniej zgadł o kogo chodzi? ;)

6 komentarzy:

  1. Ja myślałam, że Lucas :P
    Podoba mi się ta zagadka.
    Może kiedyś zgadnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadłam :).
    Szkoda, że taki krótki :C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wyszło trochę krótkie, ale nie chciałam, żeby pytania się powtarzały ciągle te same, bo byłoby nudno:( Ale w następnej części postaram się wymyślić więcej nowych :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem to dziwnie robić wywiad, w którym niejakie ''A'' odpowiada tylko : ''tak, tak, nie, nie'' A takie nie jest, więcej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha od razu się domyśliłam :D Ja też wyjeżdżam w piątek,a można wiedzieć gdzie?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na działkę do znajomych, ale nie wiem gdzie dokładnie :D

      Usuń