wtorek, 29 lipca 2014

Dawka spoilerów i ich krótka analiza.


Witajcie Kochani,
Jeśli nie chcecie wiedzieć co się zdarzy ( albo i nie, bo pamiętajcie nie ufajcie zawsze spoilerom!) to nie rozwijajcie tego postu :)
No to do dzieła :D

Ask- dziękuję za pomoc <3


Maya żyje !

Te plotki krążyły już od dawna. To by oznaczało... że gdzieś się ukrywała... ale dlaczego?!
Może Maya tak jak Alison, miała do czynienia z A i ukrywała się przed nim... albo jeszcze inaczej... może Alison ma/miała grupkę osób prześladowanych przez A, które wraz z nią uciekały i zdobywały o nim/jej informacji? Jakkolwiek będzie, nie cieszy mnie fakt powrotu kolejnej "zmarłej" osoby zza grobu, no ale nic... Pretty Little Liars to Pretty Little Liars i nic na to nie poradzimy ;)

 

-Maya i Shana znały się !
To byłoby w sumie całkiem prawdopodobne, nawet jestem za teorią, że Shana i Maya, to jakaś rodzina. 

 

-Maya będzie chciała zabić Paige !
To byłoby mega interesujące :D Bo jakby nie patrzeć, Maya może być bardzo zazdrosna o Paige, która chodziła z Em. Chociaż, na miejscu Mayi byłabym zazdrosna bardziej o Alison, ale kto tam wie ;)

 


-Jenna jest nowym -A
Tak <3 Jenna mogłaby chcieć się zemścić na kłamczuchach, za zabicie Shany. Bo przypuszczam, że Jenna już wie o tym, kto zabił jej ukochaną :D

 
-Aria dołączy do A-teamu
Hm... jakoś Aria mi do tej roli nie pasuje... chociaż wolałabym, aby została A z jakiś bardziej "niecnych" powodów, a nie jak Spenc, albo Toby żeby dowiedzieć się więcej.



A Wy co sądzicie o tych spoilerach? Chcielibyście, aby jakieś z nich się sprawdziły? A może macie jakieś na temat tego teorie? Piszcie? :)

5 komentarzy:

  1. Fajne! ;) Nie to, że mam coś do lezbijek, ale w PLL jest ich coraz więcej ;) Em, Paige, Maya, Shana, Jena, Ali(?)..sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam nic do lesbijek, ale one nie pojawiają się tylko w PLL. Trudno mi znaleźć serial, który oglądam i nie ma w nich lesbijek: Chasing Life - jest, Twisted - jest, Faking it nie liczę, bo o to w nim chodzi :D Wcześniej miałam więcej, ale zapomniałam.
      Rozumiem, że to normalne, że są lesbijki, ale bez przesady żeby były w każdym serialu.

      Usuń
    2. Też ostatnio się nad tym zastanawiałam, i jest dużo lesbijek, ale nie ma żadnego geja xD

      Usuń
  2. A wiesz, że dokładnie o tym samym pomyślałam! Tylko było mi tak to głupio pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno Maya nie żyje, nie widzę żadnego sensu w trzymaniu jej przy życiu, poza tym ona nie leżała nie wiadomo ile u Emily na podwórku, w porównaniu do Bethany która była rok czasu pod ziemią...

    OdpowiedzUsuń