środa, 23 lipca 2014

Witajcie nowi jak i Ci wierni czytelnicy!


Z tej strony adminki tego, jak i poprzedniego bloga- talkaboutpll.blogspot.com
Nie będziemy tłumaczyć dlaczego tamten został usunięty,  informacji możecie o tym uzyskać na naszym asku. Na tę chwilę możemy powiedzieć,  że został on usunięty przez osoby trzecie.
Tamten blog zyskał sukces dzięki Wam, więc mam nadzieję,  że zostaniecie z nami. 

Prosimy też o pomoc. Miło byłoby jakbyście powiedzieli znajomym, że to nasz nowy blog :)

19 komentarzy:

  1. Szkoda,że tamten został usunięty ale skoro tamten był suuper to i ten może być jeszcze lepszy,więc powodzenia i trzymam kciuki :*
    -Gossip Girl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękujemy ;*
      Wielkie dzięki za słowa wsparcia :)

      Usuń
  2. o tej całej sytuacji dowiedziałam się z od ajtyny prowadzącej bloga pll-fansite (razem z dwoma pomocniczkami :D) i naprawdę strasznie mi się smutno zrobiło... na poprzedniego bloga, który został usunięty nie wchodziłam, ale teraz na pewno będę się starała wchodzić i na bloga Martyny i tutaj <3 powodzenia :*
    -O

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z Wami!:*
    Poradzicie sobie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Wam z całego serca. Ale dziwi mnie fakt, że tamten blog został trwale usunięty. Kiedy ja usuwam jakiegoś, to zazwyczaj znika on całkowicie bo 3-4 miesiącach. W między czasie mogę kilkakrotnie anulować usunięcie i pisać dalej. Wy tak nie możecie?
    życzę dożo szczęścia, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie można, tylko Lolita mogłaby to zrobić, ale ona usunęła konto. Dziękuję Wam za niesamowite słowa wsparcia <3

      Usuń
  5. Świetnie że jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy adres mam już w zakładkach ^^
    życzę powodzenia w prowadzeniu nowego bloga :)
    Blacky

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że jednak jesteście. Zmartwiłam się, gdy zobaczyłam, że blog został usunięty. Kiedy dowiedziałam się o całej sprawie byłam zszokowana. Zachowanie dziewczyny, która usunęła waszego bloga, było okropne. Mam nadzieję, że wasza praca zostanie doceniona.

    ~ Remained

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądzę że jej zachowanie było okropne i niezrozumiałe :( Dziękuję za wsparcie ♥

      Usuń
  8. Na asku Ajtyny twierdziliście, że jest już wszystko wyjaśnione z osobą, która usunęła bloga, a później czytam, że nie ma z nią kontaktu. Jak to możliwe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nir, nie jest wyjaśnione. Lolita usunela pocztę, po tym jak napisała maila z informacją że usuwa i drugim gdzie się mocno rozpisała o tym, że to była pochopna decyzja... więc tak naprawdę nic do końca nie jest wyjaśnione, a z L. nie ma kontaktu... :/

      Usuń
  9. O historii Waszego bloga dowiedziałam się od Mary na blogu inlovewithpll.blogspot.com Bardzo Wam współczuję i wierzę, że dacie radę poprowadzić bloga i będzie miał coraz więcej czytelników i czytelniczek! Od dziś zaczynam czytać również Wasz blog, bo od razu jak zobaczyłam tytuły postów już zachęciły mnie do czytania! :-) Pozdrawiam gorąco ~~ D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przykro, mam nadzieję że nowy blog będzie tak samo lubiany jak poprzedni. Życzę wszystkiego dobrego.

      -Lady.A

      Usuń
  10. Ten blog był jednym z moich ukochanych blogów :( współczuję Wam dziewczyny :c

    OdpowiedzUsuń