poniedziałek, 28 lipca 2014

Promo 5x08


T: Nie mogę zostawić tego za mną dopóki się nie skończy.
S: Naprawdę nie miałaś  zamiaru powiedzieć mi jaki jest prawdziwy
powód dla którego tu przyszła ?
A: Słyszałam kogoś zeszłej nocy. Próbował się dostać przez okno.
H: Mówiłam Ci, że mi przykro.
A: Nie mówiłaś tego! -A to zrobiło.
E: Pomocy! Niech nam ktoś pomoże!
S: Jest coraz gorzej....



Widzieliści juz kanadyjskie promo nadchodzącego odcinka?
Dla mnie kanadyjskie zawsze są lepsze <3
Z tego co mmożemy wywnioskować,  dojdzie do poważnej sprzeczki między Hanną, a Arią. Uważam,  że dziewczyny tak na Han naskakują, bo jako jednyna postawiła się Alison i potrafi to robić.
Aria zapewne nadal będzie pracować w Radley ( czy tylko dla mnie te sceny tam są mega przerażające xD ? ).
Wydaję mi się, że Alison, którą Spenc zobaczyła w kamerze odegra dużą rolę w kolejnym odcinku i przysporzy kilku pytań dziewczynom.
   

                        A według Was jak zapowiada się 8 odcinek tego sezonu?
                     Miłej nocki, albo dla niektórych milego dnia, trzymajcie się :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz