wtorek, 29 lipca 2014

Nowy czy stary blog? Co robić!

Kochani, kochani!
Dzisiaj wieczorej udało mi się odzyskać starego bloga! Nie pytajcie, ja, to zrobiłam, bo po wielu próbach od dobrych kilku dni wreszcie odzyskała go :D
Ale wiem, że zapewne niektórzy z Was, "zadomowili" się tutaj, a więc mam do Was pytanie, czy lepiej zostać tutaj, czy przenosimy się tam?
I bardzo Was przepraszam, za ciągle zamieszania,  ale nie mam na to wpływu ;)
Ps. Wygląd tamtego jest zmieniony na taki, jak ten, więc nie martwcie się tym :)

8 komentarzy:

  1. Ten wygląd bloga mi się chyba bardziej podoba od tamtego,ale myślę,że szkoda te wszystkie posty zostawić,więc w sumie nie wiem... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zostańcie na tym, a na tamtym zostawcie tylko adres tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem nową użytkowniczką i też bardzo chciałabym przeczytać poprzednie posty. :D

    ~f

    OdpowiedzUsuń
  4. zostańcie na starym :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A dacie link do starego????

    OdpowiedzUsuń