niedziela, 27 lipca 2014

Okiem Magnolii, czyli wszystko w skrócie.

Witajcie Kochani,
zapewne nie wszyscy wiedzą, że na tamtym blogu prowadziłam cykl wrażeń z odcinków zatytułowany "Okiem Magnoli...". Przez czas, kiedy byłam zajęta i nie było mnie w domu, zajmowała się tym Azumiczka.
Dzisiaj dodam Wam takie "Oko Magnolii" tyle że w skrócie. Dzięki temu dowiedzie się z zarysu moich wrażeń dotyczących tamtych odcinków :)






Przesłuchanie Ali- Cała ta sytuacja z przesłuchiwaniem Ali, dziewczyn i kłamstwami wydawała mi się po prostu nierealna. Kto by pozwolił przesłuchiwać dziewczyny razem? Głupota. Zdziwiło mnie też to, że gdy Ali weszła na komisariat od razu ją przesłuchiwali. Gdyby taka sytuacja miała by miejsce, to na początku pojechałaby do szpitala itd. Nie pozwolili by jej "od tak" usiąść i rozmawiać.



 






Aria jako zabójczyni?!- Nie wiem w sumie co o tym myśleć. Ale podoba mi się to, że pokazali ją w nowej sytuacji.














 Ezria powraca?- Tak <3 Czekałam na to. Po seks scenie, spacerze i ciastku aż miło się zrobiło, że będą razem. Ale widać, że Aria pod wpływem Spenc na razie dała do zrozumienia Ezrze, że niczego nie zapomniała i nadal będzie musiał się o nią starać.










Travis vs. Caleb- Nie podoba mi się to, że Hanna oddala się od Travisa, z powodu powrotu Caleba. Travis według mnie jest świetny <3 No ale nic... :)

Nowa Hanna- Zdecydowanie na tak <3 Hanna w mrocznych kolorach, bardzo mi się podoba.











Gang przeciw Alison- Mam obojętne uczucia do tego. Mam nadzieję, że ten wątek bardziej się rozwinie.

Powrót Ali do szkoły-Widać, że ma ona potrzebę rządzenia i kłamania. Nie wydaje mi się, aby się kiedyś zmieniła.








Emison?- No nie wiem...  w sumie, tworzą fajną parę, ale... Alison lesbijką? Jakoś mi się nie wydaje... nie wiem co o tym sądzić, trochę to dziwne... :/



 






Śmierć Pani D.- Bardzo mi się podobał odcinek z pogrzebem itd. I to, że wiemy, że mordercą jest A.










 




Dużo wiadomości od A- W ostatnim odcinków, trochę ich było, co bardzo mi się podobało, bo wreszcie A powraca do akcji <3






"Skomentowałam" parę tych najważniejszych wydarzeń i mam nadzieję, że Was tym nie zanudziłam.

A Wy co o nich sądzicie, jak się Wam piąty sezon podoba?
Buziaki :*



9 komentarzy:

  1. Krótko, zwięźle i na temat :D
    Ja już nie muszę robić okiem Azumiczki, co pozwoli mi się zająć 3 cyklami :) Sama w siebie nie wierzę, ale się postaram zakończyć przed wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! Powiecie mi skąd bierzecie szablony?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon zrobiła jedna z adminek- Rebeka :)

      Usuń
    2. A wiecie skąd można brać szablony?

      Usuń
  3. Prześliczny szablon! Aż nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D
      Patrzałam kilka minut na ten kolor *.*

      Usuń
  4. Możecie dodać obserwatorów? Nie mam jak zacząć Was obserwować :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się nie da :(

      Usuń
    2. Bo byli obserwatorzy przed zmianą szablonu, a teraz nie da się ich dodać, a mam na dzieje, że jak przynajmniej uda mi się ich dodać to nie usuną się wszyscy, którzy wcześniej go zaobserwowali :/

      Usuń